Adakah aku kuat cemburu


Adoi pening gak ade awek ni.. pnoh rasa cemburu.. tambah2 bile awek ni cun sket..pastu ade lak mamat dok nk try plak kan..memang bedesup hati ni..rasa cam nak tanam je mamat ni..kalu negara ni xde undang2 mmg aku rasa da ramai couple yg ade bawah tanah hehe..tu bagi sape yg xleh handle perasaan cemburu la..tp aku pon xtau aku ni kuat cemburu ke?? rasanye cam kuat gak..tp bgoz pe kalau ade rasa cemburu, cemburu tu kan tandanye sayang..sape yg pernah jd awek aku mmg malang la..sbb aku akui aku ni mmg ego sket..aku wat bley,tp awek nk wat xbley hehe..tu prinsip aku..trok kn? kne ada awek yg sabar dengan kerenah aku baru leh ngam.. seb bek awek aku jenis yg mengikut je,baik,sume2 la haha..pakej la untuk aku..tu yang wat aku sayang kt dia..i love u sayang..mwah2

Aku harap dia dapat bertahan ngan perangai2 buruk aku yg kuat marah, mengongkong,kuat cemburu, kaki melayan pompuan dan bermacam2.. tp ape yg aku wat tu sbb aku sayang dia..sayang sangat..tp da 3taun da hubugan aku ngan dia..aku xpernah clash lg.. kira ok la kan..xmcm cople2 len..kadang2 cople setaun da bape kali clash..aku ni gak yg bagoz..puji diri plak..tp kenyataan kitorang ni saling mengalah, kalu aku ngah marah dia akn mengalah..x melenting gak..kalau dia mara,aku akn cool.. so xde la sampai nk gadoh besar..tp perang memang sll haha..

Da la malas aku nk menaip da..lenguh plak..tp ape2 pon kami tetap bahagia..i love u bebeh!!!

1 Response to "Adakah aku kuat cemburu"

  1. SHaRKFiQ SSM says:
    May 21, 2010 at 7:37 PM

    uit2, dah advance..
    byk gila post..hehe..
    bgos2 dh pandai upload vid skali..
    keep it up..

Post a Comment